Spotkanie Rzeszów

Informacje o zawodach, spotkaniach i konkursach organizowanych dla członków forum i całej braci fajczarskiej.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Amigo
Pykacz
Pykacz

Spotkanie Rzeszów

Post autor: Amigo » 23 listopada 2010, 20:29 - wt

Wiem wiem pora nie najlepsza zakaz palenia w klubach... ale pomyślałem sobie że może ktoś ma jakieś info gdzie moglibyśmy się spotkać i popykać w spokoju? Fajnie by było się spotkać na fajeczce nie będę ukrywał że chciałbym też się nauczyć czegoś bo jestem samoukiem niby mi smakuje ale dlaczego tego nie doskonalić w końcu "fajki uczymy się całe życie" A więc Panowie może jakieś propozycje?
"Okazujcie szacunek tym u władzy, lecz nie podążajcie za nimi ślepo" - Ch.Paoilini Trylogia Dziedzictwo tom1
Awatar użytkownika
Tomasz B
Fajczarz
Fajczarz

Re: Spotkanie Rzeszów

Post autor: Tomasz B » 23 listopada 2010, 21:24 - wt

Jak narazie, w Rzeszowie możemy palić w pubie Underground, Irish'u, ...hm, nie wiem jak w Graciarni-tam nawet jeden barman pali fajke, lokal jest duzy, podejrzewam, ze tez wydzielono miejsce, ale nie bylem jeszcze sprawdzic. Co do Underground'u myslalno nawet o klubie palacza, czy czyms podobnym. Do zobaczenia!
¡El pueblo unido jamás será vencido!
Awatar użytkownika
Amigo
Pykacz
Pykacz

Re: Spotkanie Rzeszów

Post autor: Amigo » 23 listopada 2010, 22:15 - wt

nie głupi pomysł!! jak pamiętasz my palimy cygara najprawdopodobniej będziemy palić w niedzielę więc jak chcesz możesz sie przyłączyć np z fajką ;] jak będę miał normalną fajkę to też z nią wyskoczę bo z moim cudem ciężko się pokazać* ;p

Mam bróga 14 ale złamał mi się ustnik a aktualnie palę z fajki zrobionej prze zemnie w 100% nawet ustnik jest zrobiony z 30 cm gałązki róży ;] Komin jest zrobiony z drewna dębowego babcia datuje go na jakieś 12-16 lat ;p muszę zdobyć kawałek rogu żeby dokończyć ustnik ;p
"Okazujcie szacunek tym u władzy, lecz nie podążajcie za nimi ślepo" - Ch.Paoilini Trylogia Dziedzictwo tom1
ODPOWIEDZ