Dostałem prezent

Tutaj rozmawiamy o różnych fajkach, z którymi mamy przyjemność

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
etherni
Pykacz
Pykacz
Posty: 73
Rejestracja: 06 marca 2006, 20:46 - pn
Lokalizacja: Kraków

Post autor: etherni »

ależ pokazuj Irku... akurat Twoje fajki konkretnie u mnie nie budzą jakiegos szczególnego uczucia zazdrości bo wolę prostszy styl,a z dzieł sztuki jakby mnie było stac to zbierałbym starodruki :D ale popatrzec co mozna zrobić z wrzośca zawsze warto.nb i juz całkiem off topic - powoli zabieram się do pewnego kawałka korzenia wiśni... pewnie potworek :twisted: wyjdzie ale nic to,na początek.
obecnie pykam:Malthouse,Rattray's Old Gowrie,Torben Dansk No.6 English Light

GG: 2974862
qmaster
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 402
Rejestracja: 27 grudnia 2004, 22:02 - pn
Lokalizacja: Piła/Bydgoszcz

Post autor: qmaster »

Prawda!!!
Niech wszyscy oczy nacieszą...
przecież to nałóg :) Irku bądź kolegą :D

Piekna fajeczka Scorpio...
oby długo służyła i smakowała tak jak się prezentuje.
Q.
Jak się uda to FAJA...
Awatar użytkownika
Irek
Moderator
Moderator
Posty: 1468
Rejestracja: 24 lutego 2005, 20:03 - czw
Lokalizacja: Kraków

:-)

Post autor: Irek »

Spoko hehe 8)
Jestem urodzonym chwalipiętą.
Przekomarzałem się tylko :wink:
Co do sugestii Łukasza, to staram się unikać zbierania plagiatów hehe.
Lepiej jak już ktoś sam coś wymyśli fajnego a oryginalnego, choćby nie całkiem pięknego :roll: - bardziej to doceniam niż najlepsiejszą nawet podróbkę :-)
A z prezentu jaki otrzymał Scorpio ucieszyłbym sie bardzo... ech :roll:
TO JA!!! TEN IDIOTA Z POCIĄGU!!!
dopeman
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 748
Rejestracja: 23 października 2005, 16:16 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dopeman »

I jak tam się sprawuje prezent? Właśnie sobie przeglądałem stare tematy i znów zobaczyłem ten śliczny okaz fajki :pipeman:
Obrazek Obrazek
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio »

dopeman pisze:I jak tam się sprawuje prezent? Właśnie sobie przeglądałem stare tematy i znów zobaczyłem ten śliczny okaz fajki :pipeman:
Jak dotąd cieszy jeno oczy i czeka na godny tytoń. Z okazji świąt otwieram czteroletnią puszkę Wessex Brigade, więc fajeczka zostanie rozdziewiczona :pipeman:
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
dopeman
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 748
Rejestracja: 23 października 2005, 16:16 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dopeman »

no no to ją czeka miły romans z dojrzałą virginią :pipeman:
Obrazek Obrazek
tomaczo
Pykacz
Pykacz
Posty: 64
Rejestracja: 20 kwietnia 2007, 11:39 - pt

Post autor: tomaczo »

Piękna! :shock:
Awatar użytkownika
elvislike
Moderator
Moderator
Posty: 1931
Rejestracja: 23 grudnia 2004, 13:00 - czw
Lokalizacja: lublin

Post autor: elvislike »

Z okazji świąt otwieram czteroletnią puszkę Wessex Brigade
jak to sie u cie ostalo? przeoczyles gdzie?
pozdrawiam:-)
we are not what we eat, we are what we don't shit... (hugh romney)
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio »

elvislike pisze:
Z okazji świąt otwieram czteroletnią puszkę Wessex Brigade
jak to sie u cie ostalo? przeoczyles gdzie?
pozdrawiam:-)
Zachomikowałem ;)
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
Awatar użytkownika
j4szczur
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 984
Rejestracja: 22 maja 2006, 20:16 - pn
Lokalizacja: ,,w podróży''

Post autor: j4szczur »

Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio »

Ten to zawsze coś wygrzebie :pipeman:
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
Awatar użytkownika
j4szczur
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 984
Rejestracja: 22 maja 2006, 20:16 - pn
Lokalizacja: ,,w podróży''

Post autor: j4szczur »

Obrazek
Fajne nie?
Awatar użytkownika
j4szczur
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 984
Rejestracja: 22 maja 2006, 20:16 - pn
Lokalizacja: ,,w podróży''

Post autor: j4szczur »

Obrazek
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio »

j4szczur pisze: Fajne nie?
Fajne :pipeman:
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
Dziku

Post autor: Dziku »

Ale śliczne 8)
Masz może te skany w lepszej rozdzielczości?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Fajki”