Witajcie koledzy Fajczarze z wrocławia

Miejsce na kontakt Wrocławian

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
słuchacz
Początkujący
Początkujący

Witajcie koledzy Fajczarze z wrocławia

Post autor: słuchacz » 09 sierpnia 2009, 22:16 - ndz

Witajcie koledzy Fajczarze z wrocławia pozdrawiam was wszystkich serdecznie i chciałem spytać gdzie można was znalesc o tej pożę roku we wrocławiu. Jestem amatorem poszukującym kogoś z doswiadczeniem w temacie przyjemności jaką jest pykanie fajki. Bardzo chetnie się ustawie na jakies spotkanie porazmawiać, wysłuchać tego co powinienem zrobić gdy jestem na początku tak zacnej drogi jaką jest ten wspaniału rytułał. Oczywiście zapraszam do dyskusji na ten temat wszystkich zainteresowanych i kierunkuje teraz temat na pytanie jak zacząć. Zdaję sobie sprawę że pewnie już wiele razy odpowiadaliście na podobne pytanie ale myśle że raz jeszcze miło wam będzie wspomnieć jak to było kiedyś gdy zaczynaliście sami. Poza tym jak to mawiają w moich rodzinnych stronach "Przy fajeczce opowieści wartko płyną". Przy okazji pozdrawiam wszystkich którzy pchają to formu do prządu każdego dnia.
Wdychając,
wschodzącym słońcem rozjaśnione,
powietrzę, Kwitnie drzewo wiśni,
dzikie i piękne.

Ernie
Początkujący
Początkujący

Re: Witajcie koledzy Fajczarze z wrocławia

Post autor: Ernie » 10 sierpnia 2009, 12:52 - pn

Witaj :)

Jeżeli chodzi o spotkania, to trochę ciężko (grupa jakoś niezbyt aktywna). Może nam udałoby się ją jakoś rozruszać i zrobić jakieś spotkania cykliczne. Z mojej strony na spotkanie czas wygospodaruję (odpada już ten weekend - zarezerwowany). Z doświadczeniem u mnie kiepsko, bo sam do wszystkiego dochodziłem (mam nadzieję, że poszedłem w dobrą stronę). Jak będę w stanie coś podpowiedzieć, podpowiem.
Nie wiem tylko o który lokal we Wrocławiu można by zahaczyć, bo we wrocławskich knajpkach bywam bardzo rzadko.

Pozdrawiam
Ernie
Żyj jakbyś miał umrzeć jutro
Marz jakbyś miał żyć wiecznie

Awatar użytkownika
słuchacz
Początkujący