Nowa Adventure 380 i MBSM

Tutaj zadajemy pytania o to jak palić fajkę i mamy dużą szansę na uzyskanie odpowiedzi

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
marcin35715
Pykacz
Pykacz

Nowa Adventure 380 i MBSM

Post autor: marcin35715 » 06 października 2011, 08:08 - czw

Nie mogłem sie doczekać kiedy zapalę MBSM i w końcu wczoraj zapodałem kilka pyknięć.
Od razu powiem że jestem początkujący i niewiele wiem :).....ale nie o tytoniu tu chciałem...
Na początku pewnie ze strachu że zgaśnie, troszkę ją za mocno rozbufałem i ku mojemu zdumieniu zauważyłem że lakier ( tak tak kupiłem lakierowaną fajurkę :( ).....dostał pęcherzyków.....jak sądzę za wysoka temperatura w kominie, ale czy to jest normalne, czy fajka do dupy ?
Oczywiście zaraz po wypaleniu zdarłem cały lakier i kupuje dzisiaj papierki ścierne.....
W miarę palenia jak żar zrobił się ładniutki ( ten tytoń spala sie naprawde ładnie na jasny popiołek )....pykałem bardziej rozluźniony i temperatura fajeczki nie była zbyt wysoka....
Miał ktoś kiedys pęcherze na fajce ? :)
Awatar użytkownika
JSG
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Kontakt:

Re: Nowa Adventure 380 i MBSM

Post autor: JSG » 06 października 2011, 08:32 - czw

marcin35715 pisze:Nie mogłem sie doczekać kiedy zapalę MBSM i w końcu wczoraj zapodałem kilka pyknięć.
Od razu powiem że jestem początkujący i niewiele wiem :).....ale nie o tytoniu tu chciałem...
Na początku pewnie ze strachu że zgaśnie, troszkę ją za mocno rozbufałem i ku mojemu zdumieniu zauważyłem że lakier ( tak tak kupiłem lakierowaną fajurkę :( ).....dostał pęcherzyków.....jak sądzę za wysoka temperatura w kominie, ale czy to jest normalne, czy fajka do dupy ?...
To że ona jest do dupy, to wiadomo było zanim ją kupiłeś...
Zdjąć lakier, zdjąć prekarbonizacje i a nóż widelec za kilka lat palenia, będzie znośną fajką...
moim cholernie subiektywnym zdaniem
----------------------------------
Amatorska Pracownia Wytwarzania i Reperacji Fajek
carlospp
Fajkowy Dyskutant
Fajkowy Dyskutant