@Jacku świetnie przeczytało mi się Twój wpis. Odniosłem wrażenie dużego spokoju i opanowania, oraz cierpliwości .
Bardzo Ci za to dziękuję nie wielu ludzi już to potrafi. Jestem amatorem fajki, który rok temu porzucił palenie papierosów i nie palił nic. Niestety , albo i stety podróżując po internecie wpadłem na strony fajczarze.pl i fajka.net.pl. Przeczytałem nie wszystko ale już dużo i postanowiłem wrócić do nałogu tytoniowego , ale z dużymi ograniczeniami. Moje założenia to
- zgłębić tą piękną sztukę
- poznawać ciekawych ludzi i uczyć się od nich jako bardziej doświadczonych
- palić jak najmniej, ale za to z klasą
- sprawiać sobie przyjemność nowymi nabytkami i odnawianiem fajki
- uczyć się smaków i rozróżniać różne tytonie i smaki
Oczywiście jest jeszcze więcej założeń ale to chyb najważniejsze. Czytam dokładnie , ale internet dostarcza dużo i różnej wiedzy. Tyle ile jest ludzi tyle jest zdań, więc nie można się dziwić , że młody fajkarz się pogubi troszkę i będzie prosił o pomoc.
Książki mam na oku które polecasz, ale jeszcze nie udało mi się ich zakupić, może przy okazji urodzin lub imienin sobie zażyczę w rodzinie

Utrzymanie Rodziny praca umysłowa choć techniczna, nie sprzyjają poświęceniu się w pełni tej sztuce. Co do technicznych rzeczy , nie mam "dwóch lewych rąk" i znam się na różnych urządzeniach i korzystam z nich przy drobnych remontach domowych, oraz do elektroniki co jest związane z moim wykształceniem. Uwielbiam dłubanie w drewnie choć nie robię tego zawodowo, ale kilka rzeczy mam na swoim kącie.