W obronie Amphory Full Flavour

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy tytoniowi

konar
Fajczarz
Fajczarz

W obronie Amphory Full Flavour

Post autor: konar » 29 września 2006, 23:16 - pt

Mili Państwo, przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat tego tytoniu na tym forum. Gdzieś tam go sobie jednak kupiłem mimo. Jestem początkujący i postanowiłem fajkę opali Stanwell Vanilla, który to zbierał nieporównywalnie lepsze recenzje - może nie jako tytoń do opalania nowej fajki ale jako aromat w ogóle.
Muszę powiedziec jednak, że do ostatniego opalania użyłem Amphory. I cóż się stało. Otóż, odpaliłem fajkę jeden raz, przybiłem, zgasła iodpaliłem kolejny raz. Do końca paliła się już doskonale bez potrzeby odpalania - przez takiego amatora jak ja. Tytoń oceniamm jako smaczny i palący się sucho - ja wiem, ze nie mam własciwie porównania - z pewnością jest łatwiejszy w obsłudze od Vanilli Stanwella. Efektu "gabki na twarzy" również nie poczułem. Dlatego uważam, że mimo pewnych, narosłych wokół niego kontrowersji mogę polecic go początkującym fajczarzom.
Papierosy zaczęły mi śmierdziec..........

Canonnier
Fajkowy Dyskutant
Fajkowy Dyskutant

Re: W obronie Amphory Full Flavour

Post autor: Canonnier » 29 stycznia 2010, 20:51 - pt

Ja również chciałbym się przyłączyć do obrony Amphory. Nie określiłbym oczywiście tego tytoniu jako ‘przedni’, ale... Pali się naprawdę dobrze, aczkolwiek trudno ubija. Początkowo wyczuwalna słodycz, przechodzi w smak wręcz ‘duszący’, aczkolwiek, ku mojemu zaskoczeniu, końcówka całkiem przyjemna. W aromacie pokojowym wręcz wyczuwalna wanilia.

Awatar użytkownika
MASERATI
Pykacz
Pykacz

Post autor: MASERATI » 29 stycznia 2010, 21:24 - pt

Ja też popalam sobie Amphore i nie narzekam smakuje mi i pali się dobrze :wink:

sat666sat
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Post autor: sat666sat » 30 stycznia 2010, 22:54 - sob

Mnie też smakuje - a jak :wink: :pipeman:
gg 1986482
"Lepiej mało dobrego, niż dużo złego"

Thesary
Fajczarz
Fajczarz